AdLittera

Asociația pentru Educație și Cultură AdLittera a căpătat personalitate juridică în 2017. AdLittera Project a funcționat ca un program de Responsabilitate socio-culturală din 2009, sub egida atelierului de creație d’Avid Boutique.

AdLittera a conceput, implementat și dezvoltat programe complexe și proiecte solitare dedicate publicului din România. Astfel, din 2010 AdLittera a provocat o serie de produse și servicii culturale, folosind ca vehicul de empatie a conceptul edutainment, educație prin distracție.

În Centrul de sondare a opiniei publice și de cercetare a pieței (CSOPCP AdLittera) spargem globurile de cristal, evităm interpretarea poziționării aștrilor, nu practicăm chiromanție și nu citim în bobi.  Studiile noastre sunt axate pe piața educațională, în industria culturală și pe îmbogățirea calității vieții.


Din 2017, Asociația AdLittera a creat, implementat și dezvoltat două programe, pe două paliere complementare:

Programul „Focul de tabără” cu proiectele educaționale segmentate pe categorii de vârstă și mobilitate:

  • „Tabere 365 de zile” – tabere montane – proiect edutainment centrat pe copii (vârste între 7 și 13 ani), implementat la nivel național, cu parteneri instutuționali;
  • „Tabere urbane” – tabere în zona metropolitană București – dedicate copiilor rezidenți bucureșteni cu vârste între 9 și 15 ani, cu posibilități restrânse de mobilitate;
  • „Solidus” – tabere educaționale dedicate copiilor și părinților acestora, salariați ai companiilor partenere ale Asociației AdLittera.

Programul „Semne Bune” a adunat, din 2010, proiecte culturale axate pe cultura scrisă, cu precădere în jurul operei scrise a scriitorilor români contemporani, dorind să suprime distanța dintre scriitor și cititor.

  • Revista culturală digitală „SemneBune.ro” este portavocea editurilor importante, a teatrelor independente și a organizatorilor de acțiuni culturale pentru public variat;
  • Concursul de debut literar „Incubatorul de condeie” este unul dintre instrumentele de încurajare și validare a scriitorilor aspiranți, în cadrul căruia sunt organizate ateliere de creative writing și storytelling;
  • evenimentele „Bagajul de cultură”, „Lectura de joi”, „Scrie-ți povestea”, „Drumul cărții”
  • evenimente online și cu prezență fizică, cu obiective edutainment și infotainment, cu deschidere la publicul larg, prin acțiuni de animație culturală dedicate unui public matur și din poziția de parteneri media sau co-organizatori.
%d blogeri au apreciat: